Foto's onthouden wat mensen vergeten

Ik wil graag spelen

Deze dobermann puppy van 3 maanden is op zoek naar een speelkameraad

Zou het lukken!

Waar blijft mijn speeltje?

Hij (of beter zij) zag er niet kwaadaardig uit! En toen tijdens een babbeltje met zijn meester, die me ervan trachtte te overtuigen, dat het gedrag van een hond veel afhing van de opvoeding en de handelswijze van zijn baasje, zette de puppy zich gezwind op mijn voet neer, te wachten tot we uitgepraat waren, alsof die verstond waarover het gesprek ging.

7 Reacties

  1. nu die vind vast wel een speel kamaraadje

    Like

    31 oktober 2012 om 04:52

  2. Wat een prachtige foto van deze jonge dobberman

    Like

    31 oktober 2012 om 09:26

  3. goede morgen Febe,
    pracht foto’s van deze mooie doberman,
    zonnige groetjes en een fijne dag toegewenst

    Like

    31 oktober 2012 om 09:47

  4. dank voor je lieve woorden Febe
    wens je een goeden nacht

    Like

    31 oktober 2012 om 20:55

  5. Goede avond Febe,

    Even een bezoekje gebracht aan je fotoblog,

    De foto’s van de jonge doberman vind ik heel mooi
    maar de foto’s van de jonge kinderen vind ik super
    De onschuldige mooie blik in hun ogen, prachtig

    Welterusten Febe, groetjes Marcel

    Like

    1 november 2012 om 21:35

  6. Wat een leuk puppy en ja nu maar opvoeden. Leuke foto’s trouwens. Wens je een fijne week groetjes Ineke

    Like

    4 november 2012 om 10:24

  7. Wat een lief snoetje, heel mooie foto’s Febe!!!!!!!!

    Like

    5 november 2012 om 09:21

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.