Foto's onthouden wat mensen vergeten

Kleine visjes knabbelen je voeten mooi

Op wandel langs de zeedijk van Blankenberge kwam ik één dezer dagen deze attractie tegen.
Voor 10 €uro kan je 20 minuten aan je voeten laten knabbelen door honderden mini karperachtige visjes, die er de droge huid, dode huidcellen of eelt afhalen om hun honger te stillen. Geen enkel stukje ontsnapt aan hun aandacht en wordt compleet én vakkundig weggeknabbeld.

Gara-Rufa-Obtusa-visjes

De man vooraan had er werkelijk deugd van.

knabbel-karpervisjes
 Hij vond het ook nog leuk om zo gefotografeerd te worden.

Dokter-Fish-methode

Of dit geen gezondheidsrisico’s inhoudt, is me wel de vraag!

voetverzorging-met-karpervisjes

Wil je meer weten!
Klik op één van de foto’s en lees wat gezondheid.be en leefnugezonder.be hierover weten te vertellen.

7 Reacties

  1. Mooi gefotografeerd maar ik steek mijn voeten daar niet in veel te gevaarlijk om een besmetting op te lopen.

    Liked by 1 persoon

    24 juli 2015 om 23:55

  2. ja mooi in beeld gebracht , maar er is veel besmettings gevaar , zoals ook in het schrijven van gezondheid.be en leefnugezonder.be staat

    Liked by 1 persoon

    25 juli 2015 om 08:08

  3. janvdijk9464

    ja zo hou je het wel koel toch goe gedaon!

    Liked by 1 persoon

    25 juli 2015 om 09:54

  4. Mooi in beeld gebracht Febe
    Toch zou ik wel twee keer nadenken eer ik er mijn voeten insteek.
    Het kriebelen alleen al, je moet er tegen kunnen

    Liked by 1 persoon

    25 juli 2015 om 11:33

  5. Das habe ich noch nie gesehen. Gute Abkühlung. Wolfgang

    Liked by 1 persoon

    25 juli 2015 om 16:21

  6. Dag Febe mooi in beeld gebracht
    maar zet mijn voetjes toch liever in een heet bad
    Fijne avond nog groetjes Roosje

    Liked by 1 persoon

    25 juli 2015 om 22:11

  7. Dag Febe,
    Kom zomaar even piepen hier
    Nog een fijne dag
    Groetjes Roosje

    Liked by 2 people

    27 augustus 2015 om 16:26

Geef een reactie

